Ciao Italia - Cinematically

Go to content



CIAO ITALIA - ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ
Ολη η αλήθεια για την εμετική ταινία Ciao Italia!
από τον Πάνο Γκόλφη (panosgolfis@gmail.com) 25 Μαρτίου 2020

Μόνο το πανέξυπνο αυτό προφητικό σλόγκαν της άθλιας αυτής ταινίας, μόνο το προβοκατόρικο αυτό προφητικό tagline αυτής της μοναδικής μπαλαφάρας, μπορεί να περιγράψει με 5 μόνο λέ-ξεις, τόσο επιτυχημένα, το ποιόν αλλά και το πύον του σκηνοθέτη της ταινίας: ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΑΣ!



Συγνώμη για το ευτελές και αντιαισθητικό λογοπαίγνιο με το πύον αλλά μου φάνηκε κατάλληλο για έναν τύπο που έχει να πλυθεί, να κάνει μπάνιο, από τη βάπτισή του, όπως πολύ εύστοχα έγραψε ένα από τα πολλά εξαπατηθέντα θύματα του Γιώργου Παπαθεοδώρου! Μπορείτε να το δείτε ιδίοις όμμασι παρακάτω, στις φωτογραφίες με τα καταγγελτικά σχόλια που ακολουθούν. F.Y.I. υπάρχουν πολλά σχετικά μηνύματα αλλά είναι αδύνατον να τα ανεβάσω όλα εδώ! Επίσης, τα καλύτερα δεν τα έχω δημοσιεύσει, τα φυλάω για το δικαστήριο!



Προσπάθησα πάρα πολύ ενάμισυ χρόνο τώρα, έδειξα τεράστια υπομονή, έδωσα πά-ρα πολλές ευκαιρίες σε σκηνοθέτη και παραγωγούς, αλλά η υπομονή μου εξαντλήθηκε! Πέθανε ο πατέρας μου και δεν είχα χρήματα για την κηδεία, έχω απλήρωτους συνεργάτες μου, απλήρωτους λογα-ριασμούς, και κινδυνεύω να βρεθώ στον δρόμο εξαιτίας του απατεώνα Παπαθεοδώρου! Εχασα εξαιτίας του μια πολύ σπουδαία ταινία στην Αμερική, και έχω υποστεί πολύ μεγάλες και σοβαρές οικονομικές και ηθικές βλάβες!
Γι'αυτό τώρα αποφάσισα να δημοσιεύσω όλη την αλήθεια για την ταινία Ciao Italia του Γιώργου Παπαθεοδώρου, για να προστατεύσω τα επόμενα, υποψήφια θύματα αυτού του επαγγελματία απατεώνα καριέρας, του Γιώργου Παπαθεοδώρου! Για να ξεβρωμίσει επτέλους ο χώρος μας από βδέλες σαν αυτό το θρασύτατο σκηνοθετάριο της ιστορίας μας!



Ταυτόχρονα, παράλληλα, κάνω όλες τις απαραίτητες κινήσεις με τους δικηγόρους μου και όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες/καταγγελίες στα αρμόδια όργανα του κράτους (ΕΦΚΑ/ΙΚΑ/Π.Ε.Κ.Α, Επιθεώρηση Εργασίας, Εφορία) για να εξασφαλίσω τις μη καταβληθείσες αμοιβές μου, τις ηθικές βλάβες μου, τα διαφυγόντα κέρδη μου, και βέβαια τα ένσημά μου για τους 10 μήνες της απασχόλησής μου (συνολικά, μαζί με το pre και το post) σ'αυτή την τρισάθλια ταινία που είχα την ατυχία/αστοχία να συμμετέχω.



Ραγιαδισμός και αδιαφορία σε εγκληματικό βαθμό
Σ'αυτό το κείμενο θα διαβάσετε αναλυτικά όσα έγιναν σ'αυτή την απερίγραπτη παραγωγή και θα μάθετε πώς λειτουργεί ο πολύπαθος ελληνικός κινηματογράφος που κακοποιείται πολλά χρόνια τώρα από τύπους σαν τον Παπαθεοδώρου και τους συνεργάτες του. Βέβαια, όπως γίνεται πάντα στην Ελλάδα (τουλάχιστον τα τελευταία 25 χρόνια που είμαι στη δουλειά και έχω προσωπική άποψη) κανένας δεν μιλάει, κανένας δεν διαμαρτύρεται για τους δεκάδες απατεώνες που υπά-ρχουν στη δουλειά μας. Δυστυχώς, υπάρχουν πολλοί αδιάφοροι συνάδελφοί μου οι οποίοι όχι μόνο δεν φωνάζουν και δεν απαιτούν τα δικαιώματά τους και τα δεδουλευμένα τους αλλά πάνε και συνεργάζονται ξανά με τον ίδιο σκηνοθέτη ή παραγωγό που τους κορόιδεψε και τους έκλεψε σε μία άλλη, προηγούμενη δουλειά. Και στην περίπτωση αυτή, της ταινίας Ciao Italia, υπήρχαν 2-3 εργαζόμενοι, μέλη της μικρής ομάδας μας του crew, που ήρθαν να συνεργαστούν ξανά με τον Παπαθεοδώρου ενώ είχαν φάει φέσι σε άλλη, παλαιότερη δουλειά μαζί του! Φανταστείτε τώ-ρα, αυτοί οι ραγιάδες συνάδελφοι, πόσο υπερήφανοι θα νιώθουν που βλέπουν ότι ο ίδιος απατε-ώνας τους εξαπάτησε και τους έκλεψε για δεύτερη συνεχόμενη φορά!
Ευτυχώς για μένα -αλλά δυστυχώς για τον Παπαθεοδώρου- ο γράφων δεν ήταν ποτέ ραγιάς, δεν ήταν ποτέ δειλός και ρίψασπις, και έχει πολύ μεγάλη εμπειρία να κυνηγάει (με πολύ μεγάλη επι-τυχία) στην Ελλάδα θρασύτατα λαμόγια και απατεώνες! Και λέω "στην Ελλάδα" γιατί στην Αμερι-κή δεν υπάρχει αυτή η αθλιότητα που βασιλεύει και διαιωνίζεται όλα αυτά τα χρόνια στην Κολο-μβία της Ευρώπης! Στα χρόνια μου της Αμερικής δεν έφαγα ούτε ένα φέσι παρ'όλο που δούλευα σε ανεξάρτητες και "απροστάτευτες" από τα σωματεία ταινίες, δηλαδή σε non-union δουλειές.



Ευχαριστώ τους συναδέλφους για την βοήθειά τους
Μπορεί γενικότερα να μην μιλάνε οι εργαζόμενοι στην Ελλάδα, μπορεί να φοβούνται ακόμα, οι περισσότεροι, να βγουν ανοιχτά και να μιλήσουν για τους απατεώνες της δουλειάς μας, αλλά τουλάχιστον, ανώνυμα, με προσωπικά μηνύματα στο inbox των κοινωνικών μέσω, με e-mails και sms, μιλάνε και μοιράζονται τις άσχημες εμπειρίες τους από τους κακούς επαγγελματίες. Και πρέπει να σας πω ότι όλες αυτές τις μέρες έχω αλιεύσει έναν μεγάλο αριθμό από μηνύματα που ξεδιπλώνουν το αγλάισμα του Γιώργου Παπαθεοδώρου! Μιλάμε για έναν μικρό θησαυρό! Θα μπορούσα να γεμίσω μια μεγάλη γκαλερί της Αθήνας με φωτογραφίες από τα μηνύματα αυτά που μου έχουν στείλει συνάδελφοι, γνωστοί και φίλοι απ'όλη την Ελλάδα! Συνάδελφοι από τη δουλειά μας αλλά και το P.A., από Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Επίδαυρο, Κύθηρα, απ'όλη την Ελλάδα, μου στέλνουν συνέχεια οργισμένα μηνύματα με τις απάτες (όπως οι ίδιοι τις χαρακτη-ρίζουν) του Γιώργου Παπαθεοδώρου και της παρεούλας του! Είναι σίγουρο ότι αν ο Παπαθεο-δώρου έχει την ατυχή έμπνευση και το απύθμενο θράσος να μου κάνει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση θα προσκομίσω στο δικαστήριο -μαζί με όλα τα άλλα ενοχοποιητικά στοιχεία που έχω- τον μικρό αυτόν θησαυρό από τα δεκάδες μηνύματα των θυμάτων του! Αρκεί να ρίξετε μια ματιά στις δύο παρακάτω medley/κολάζ φωτογραφίες που έφτιαξα, για να πάρετε μια μικρή γεύση αυτού του θησαυρού που έχω στα χέρια μου!







Ο λόγος που εμπιστεύτηκα τον Παπαθεοδώρου
Το φθινόπωρο του 2018 με πλησίασε ο Γιώργος Παπαθεοδώρου και μου ζήτησε να του φωτήσω/τραβήξω την ταινία του, μια πάρα πολύ low-budget, συμπαθητική feature κωμωδία, τουλάχιστον έτσι φαινόταν στο αρχικό σενάριο. Μετά από μικρή έρευνα που έκανα στους κύκλους μου έμαθα ότι ο Παπαθεοδώρου δεν είχε καθόλου καλό όνομα στην αγορά, για πολλούς λόγους και κυρίως οικονομικούς, αρκετοί συνάδελφοι μου είπαν: “Πάνο μην μπλέξεις με το λαμόγιο”, ακόμα έχω τα μηνύματά τους στο αρχείο μου! Μάλιστα ο Αλέξης Λ. αγαπημένος μου συνεργάτης και ένας από τους καλύτερους gaffers στην Ελλάδα, αρνήθηκε να έρθει μαζί μου, να συνεργαστούμε σ'αυτή την ταινία, γιατί ο Παπαθεοδώρου του χρωστούσε αμοιβές από δουλειά που είχε κάνει μαζί του πριν 18-20 χρόνια! Βέβαια, εκ των υστέρων ο Αλέξης αλλά και όλοι οι άλλοι φίλοι και συνεργάτες που με είχαν προειδοποιήσει να αποφύγω τον Παπαθεοδώρου βγήκαν αληθινοί 100%. Εγώ δεν τους άκουσα τότε, δεν πήρα σοβαρά τις συμβουλές τους και προχώρησα (πολύ κακώς) σ'αυτή την συνεργασία. Ο σημαντικότερος λόγος που με έκανε να αναλάβω το ρίσκο αυτής της απριόρι ύποπτης παραγωγής ήταν ο πρωταγωνιστής της ταινίας. Δεν είχα δουλέψει ποτέ με τον Ηλία Λο-γοθέτη και τον εκτιμούσα πάρα πολύ, θεωρούσα πάντα ότι ο Ηλίας είναι ένας από τους 3 σπου-δαιότερους Ελληνες ηθοποιούς των τελευταίων 30 ετών, και η συμμετοχή του Ηλία στην ταινία ήταν αυτό που με έκανε να αψηφήσω το μεγάλο ρίσκο αυτής της δουλειάς και να δεχθώ την πρό-ταση του Παπαθεοδώρου.



Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται
Στις αρχές Δεκεμβρίου του 2018 ξεκίνησαν τα γυρίσματα της ταινίας Ciao Italia. Ο σοφός λαός λέει ότι η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, έτσι λοιπόν και στην ιστορία μας, ήδη από τα πολύ πρώτα γυρίσματα, από το πρώτο call time, άρχισα να ανησυχώ για την τελική ποιότητα της ται-νίας γιατί είχα δίπλα μου έναν σκηνοθέτη που αγνοούσε τα πολύ βασικά της δουλειάς μας. Με άλλα λόγια, μου ζητούσε συνέχεια να κάνω πλάνα απαράδεκτα, αδόκιμα, και να στήνω την κά-μερα σε γωνίες εντελώς λάθος! Με έβαζε να τραβάω μία ομάδα πλάνων από μία γωνία και μετά πριν ολοκληρωθεί η σκηνή και πριν τραβήξουμε όλα τα πλάνα της ίδιας γωνίας για την ίδια σκη-νή, με έβαζε να ξεστήνω όλο το set-up και να να στήνω από την αρχή, κάμερες, φώτα κλπ στην αντίθετη γωνία για να τραβήξει τα reverse πλάνα της ίδιας σκηνής! Και μετά βέβαια με ανάγκαζε να επιστρέψω πίσω, να ξαναστήσω και να ξανασετάρω πάλι στην προηγούμενη γωνία για να τραβήξει τα πλάνα που χρωστούσε! Μιλάμε ότι ο τυροπιτάς που πουλάει μπουγάτσες στην Πα-τησίων, απέναντι από τη σχολή Σταυράκου ξέρει πολύ περισσότερα για τον κινηματογράφο απ'ό,τι ο Παπαθεοδώρου, ο εκλεκτός σκηνοθέτης της αριστερούλικης ιντελιγκέντσιας, της Ολγας Γεροβασίλη και του Γιάνη Μπαρουφάκη!
Η έννοια του continuity, του ήταν παντελώς άγνωστη, όπως και πολλές άλλες βασικές έννοιες/συνθήκες της σκηνοθεσίας! Δεν μιλάμε καν για ντεκουπάζ! Δεν πάμε καν σ'αυτή την πίστα! Υπήρχε ένα -Ο Θεός να το κάνει- ντεκουπάζ στα χαρτιά αλλά δεν τηρήθηκε ΠΟΤΕ! Και καλύτερα εδώ που τα λέμε γιατί μόνο ντεκουπάζ δεν ήταν αυτό! Και δεν θα μπω καθόλου στο θέμα της ανύπαρκτης διδασκαλίας των ηθοποιών, κάτι που φαίνεται στο αποτέλεσμα των ερμηνειών των νέων ηθοποιών του cast. Οι ωριμότεροι και εμπειρότεροι ηθοποιοί της ταινίας μπόρεσαν και έσωσαν τον εαυτό τους και τις ερμηνείες τους επειδή κατάλαβαν νωρίς ότι ο σκηνοθέτης τους ήταν εντελώς άσχετος και έτσι πήραν την κατάσταση αμέσως στα χέρια τους! Αυτό τους έσωσε ερμηνευτικά και δεν έγιναν εντελώς ρεζίλι όπως οι νεότεροι ηθοποιοί του cast.



Πλήρης αθέτηση όρων συμφωνίας και προγράμματος
Ο,τι συμφώνησα με τον Παπαθεοδώρου δεν τηρήθηκε ποτέ, με αποκορύφωμα όλης αυτής της αθέτησης των συμφωνιών, οικονομικών και εργασιακών, να είναι το κακοποιημένο πρόγραμμα γυρισμάτων της ταινίας. Τα γυρίσματα της ταινίας “Ciao Italia” αντί για το τυπικό δίμηνο που είχα-με συμφωνήσει κράτησαν 7 (!!!) μήνες, και όχι βέβαια για τις γελοίες δικαιολογίες που τυχόν να έχετε ακούσει από το στόμα του σκηνοθέτη (σοβαρή ασθένεια Τιτίκας κλπ) αλλά γιατί ο ίδιος ο σκηνοθέτης ήταν εντελώς ανίκανος και άσχετος με τη δουλειά αυτή, όπως και όλη η ομάδα του, της παραγωγής, η οποία είχε πλήρη άγνοια κινηματογράφου, δεν είχε ξανακάνει ποτέ της ταινία, ή αν είχε κάνει θα ήταν μόνο μία, άθλια και αυτή, στην γνωστή κακή ποιότητα Παπαθεοδώρου!
Αποτέλεσμα αυτής της καθολικής άγνοιας και επικίνδυνης ανεπάρκειας από την πλευρά του σκηνοθέτη και της παραγωγής ήταν να συμπληρώσουμε 7 μήνες γυρισμάτων! Για παράδειγμα: Κάναμε 3-4 μέρες γύρισμα τον Ιανουάριο του 2019, μετά δεν κάναμε τίποτα για 20 μέρες, και συνεχίζαμε τον επόμενο μήνα, τον Φεβρουάριο, για άλλες 3-4 μέρες γύρισμα! Και μετά ξανακά-ναμε γύρισμα άλλες 2-3 μέρες τον Μάρτιο! Και πήγε έτσι όλη η δουλειά, όλο τον χειμώνα και την άνοιξη του 2019! Με άλλα λόγια, ολόκληρη την "Επιστροφή του Μπεν Χουρ" να γυρίζαμε, όλη την τριλογία μαζί, και τα τρία επεισόδια του φραντσάιζ, Νο.1, Νο.2, Νο.3, θα είχαμε τελειώσει σε λιγότερο από 7 μήνες!
Προσωπικά μου κόστισε πάρα πολύ αυτή η τεράστια και αδικαιολόγητη καθυστέρηση για τον εξής λόγο: Τα γυρίσματα του Ciao Italia ολοκληρώθηκαν στις αρχές καλοκαιριού του 2019 (ενώ είχαν αρχίσει τον Δεκέμβριο του 2018) κι'εγώ έχασα δύο δουλειές λόγω αυτής της απίστευτης καθυστέρησης, δουλειές που είχα κλείσει και είχα κάνει recce και prep δύο χρόνια πριν αρχίσουν τα γυρίσματα του Ciao Italia. Μία απ'αυτές μάλιστα ήταν πολύ σπουδαία δουλειά στην Αμερική, από τον σπουδαιότερο indy αμερικανό σκηνοθέτη της ανατολικής ακτής! Γι'αυτούς τους λόγους, μαζί με τις αμοιβές μου και τα ένσημά μου από την ταινία, διεκδικώ και τα σοβαρά διαφυγόντα κέρδη μου όπως βέβαια και τις σοβαρότατες ηθικές βλάβες μου!  



Εψαχναν 3 μήνες για ένα περίπτερο! Και δεν αστειεύομαι!
Ενδεικτικό της απαράδεκτης και αδικαιολόγητης -από κάθε άποψη- καθυστέρησης των γυρισμάτων της ταινίας είναι το εξής εξοργιστικό setback: Εψαχναν 3 μήνες (!!!) για να βρουν ένα περίπτερο για να γίνει μια μικρή σκηνή, η φινάλε σκηνή της ταινίας, με τον -wannabe ηθοποιό- Αρναούτογλου! Εψαχναν 3 ολόκληρους μήνες!!!
Ενδεικτικό της γενικότερης άγνοιας και του χάους που επικρατούσε, και απόδειξη της αλήθειας όσων υποστηρίζω, είναι το γεγονός ότι, δύο πολύ σπουδαίοι και έμπειροι συνάδελφοι όπως ο Γιώργος Μουζακίτης και ο Γιάννης Δεσινιώτης, αποχώρησαν, εγκατέλειψαν το πειρατικό του Πα-παθεοδώρου στα πολύ πρώτα γυρίσματα της ταινίας! Για προφανέστατους λόγους, δεν χρειάζε-ται να σας τους πω! Τους φαντάζεστε! Για να μην τον σκοτώσουν και πάνε φυλακή!



Φωνές και βρισιές - χαρακτηριστικό γνώρισμα του ατάλαντου
Στους 7-8 μήνες γυρισμάτων του έπους Ciao Italia υπήρχε πάντα ένα τρομερό χάος εντός και εκτός γυρισμάτων! Χωρίς κανένα λόγο! Υπήρχε ένας ατελείωτος, καθημερινός πανικός, φωνές, βρισίδια και καντήλια από τον σκηνοθέτη προς τους νέους ηθοποιούς περισσότερο (το crew, στο οποίο ήμουν αρχηγός ως είθισται, ως διευθυντής φωτογραφίας, δεν τολμούσε να το βρίσει γιατί το ήξερε, το ένιωθε, ότι δεν θα περνούσαν σε μένα αυτές οι χυδαιότητες!) δηλαδή το έκανε εκεί που μπορούσε ο τύπος και "τον έπαιρνε" να υποδυθεί τον ασυμβίβαστο μεγάλο σκηνοθέτη, τον υπερ-απαιτητικό Κουροσάβα ή τον μονίμως ζοχαδιασμένο Φρανκενχάινμερ! Βέβαια, όλη αυτή η αναστάτωση, τα νεύρα, οι φωνές και τα βρισίδια -για κάποιον που κινείται πολλά χρόνια μέσα σε κινηματογραφικά σετ στην Ελλάδα- είναι πολύ εύκολο να τα μεταφράσει: Γνήσια, τυπική ανασφά-λεια του ανίκανου, απαίδευτου και ατάλαντου σκηνοθέτη! Με άλλα λόγια, ο καλός ο σκηνοθέτης, αυτός που ξέρει καλά τη δουλειά, δεν έχει απολύτως κανέναν λόγο να φωνάζει και να βρίζει στο σετ! Κάτι τύποι σαν τον Παπαθεοδώρου τα κάνουν αυτά, για να καλύψουν τις ανασφάλειές τους, ανασφάλειες που πηγάζουν από τη βαθιά συνειδητοποίηση της αβάσταχτης ανικανότητάς τους! Υπήρχε ποτέ περίπτωση να φωνάζει και να βρίζει ο υπέροχος, έμπειρος σκηνοθέτης, Γρηγόρης Πετρινιώτης σε γύρισμα; Η ο σπουδαίος νέος σκηνοθέτης, Μιλτιάδης Χρηστίδης; Μόνο αν έκα-ναν πλάκα και "happy hour" σε κάποιο δύσκολο, κουραστικό γύρισμα! Για κανέναν άλλο λόγο!



Imdb nickname: Atalanto Lamogio
Τέλος, όλα αυτά που έκανε ο σκηνοθέτης μέσα στο σετ έδειχναν την πρωτοφανή του άγνοια στην μυθοπλασία και την τραγική σκηνοθετική του ανεπάρκεια! Κάθε φορά που προσπαθούσα (δια-κριτικά τις περισσότερες φορές, για να μην τον κάνω ρεζίλι μπροστά σε όλο το cast και το μικρό crew) να του επισημάνω ότι το πλάνο αυτό που μου ζητάει δεν θα είναι καλό, δεν θα “δένει” με το άλλο πλάνο, τότε ο Παπαθεοδώρου με μάλωνε και μου έλεγε με ύφος 40 καρδιναλίων ή ενός πο-λύ μεγάλου Γάλλου auteur: "μη μου λες μαλακίες Γκόλφη! Ξέρω τί κάνω!" Χαχαχα! Πόσο ειρωνι-κό να στο λέει αυτό κάποιος, ένας "σκηνοθέτης", ο οποίος έχει ως επίσημο e-mail της εταιρείας του το υπέροχο "kakestainies@gmail.com"! Πόση σοβαρότητα έχει αυτό να στο λέει ένας σκηνο-θέτης που έχει αφήσει για χρόνια να υπάρχει στην επίσημη σελίδα του στο Imdb (το πιο επίσημο και αξιόπιστο data-base που υπάρχει στον παγκόσμιο κινηματογράφο) το εξής σχόλιο κάποιου επισκέπτη/σχολιαστή της σελίδας όπως βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία: Nickname: Atala-nto Lamogio! Προφανώς το έχει γράψει κάποιο από τα πολλά θύματα του απατεώνα Παπαθεο-δώρου!


                 φωτογραφία από το σχόλιο επισκέπτη της επίσημης σελίδα Imdb του Παπα-
                 θεοδώρου. Nickname: Atalanto Lamogio!

Στα δικαστήρια με τον σεβασμό και την αλήθεια ο τύπος
Θυμάστε πώς ξεκίνησα αυτό το μεγάλο άρθρο/καταγγελία; Λέγοντας -χρησιμοποιώντας το λογοπαίγνιο με το πύον- ότι ο Παπαθεοδώρου είχε να κάνει μπάνιο από τη βάπτισή του! Αυτό, αν σας φαίνεται ασήμαντο ή μικροπρεπές ή οτιδήποτε άλλο, τότε είστε βαθιά γελασμένοι και νυχτωμένοι! Το ότι κάποιος βρωμάει και ζέχνει στο περιβάλλον εργασίας του (δεν δίνουμε δεκά-ρα τί κάνει μέσα στο σπίτι του) είναι πάρα πολύ σημαντικό για τον απλούστατο λόγο: Ενας άνθρωπος σαν τον Παπαθεοδώρου δεν σέβεται τίποτα και κανέναν! Για ποιό λόγο ακριβώς να σέβεται τον διπλανό του και τον συνεργάτη του στο γύρισμα όταν έχει μάθει τόσα χρόνια να επι-βιώνει εξαπατώντας τους πάντες τόσο ξεδιάντροπα και χυδαία! Κι'αυτό δεν είναι δική μου μόνο άποψη αλλά κοινή ομολογία/καταγγελία δεκάδων συναδέλφων μου! Από προχθές που ζήτησα από συναδέλφους σε όλη την Ελλάδα να συνδράμουν στην εκστρατεία που κάνω για να ξεσκε-πάσω τον Παπαθεοδώρου, έχω λάβει σε μηνύματα δεκάδες καταγγελίες από συναδέλφους που έχει εξαπατήσει ο Παπαθεοδώρου! Η λίστα με τα θύματα του ευαπτρίδη αυτού Ελληνα είναι ατε-λείωτη και όσο προχωράει και εξελίσσεται η έρευνά μου τόσο εμπλουτίζεται! Η λίστα αυτή με όλες τις καταγγελίες αναλυτικά, είναι στη διάθεση της δικαιοσύνης! Ενδεικτικά θα σας πω ότι έχω καταγγελία από θύμα του πίσω στο 2005 (!!!!!), έναν επαγγελματία PA που είχε πάρει κάτι πέτσι-νες επιταγές και συναλλαγματικές από τον αμετανόητο, κατα συρροήν απατεώνα Παπαθεοδώρου, και μπόρεσε ο άνθρωπος και δικαιώθηκε κατά κάποιον τρόπο όταν τυχαία ανακάλυψε τη γιάφκα του Παπαθεοδώρου και πήγε και πήρε τα μηχανήματά του και την περιουσία που του είχε κλέψει το λαμόγιο σκηνοθετάριο!
Το καλύτερο όλων; Κατά καιρούς, όταν τα βλέπει σκούρα, όταν υποψιάζεται ότι τον έχουν κατα-λάβει πόσο βρωμερός και τρισάθλιος απατεώνας είναι, το παίζει άρρω-στος, κάνει τον καρκινο-παθή και τον καρδιοπαθή! Δεν έχει τίποτα ο τύπος! Υγιέστατος είναι! Απλά χρησιμοποιεί αυτό το φτηνιάρικο -πρώτης δημοτικού- κολπάκι της αρρώστιας για να ξεγλυστράει σαν το χέλι! Δεν είναι τυχαίο το ότι καπνίζει αρειμανίως σαν τσιμινιέρα, όλη μέρα! Ξέρετε εσείς πολλούς καρδιοπαθείς με πολύ σοβαρό πρόβλημα (έτσι όπως ο ίδιος ο απατεώνας πλασάρεται) που να καπνίζουν 3-4 πακέτα τσιγάρα τη μέρα;;;;; Στα γυρίσματα, ειδικά τα εσωτερικά μέσα σε σπίτια και γραφεία, τον έβγαζα συνέχεια έξω τον τύπο γιατί κάπνιζε συνεχώς μέσα στους κλειστούς χώρους χωρίς βέ-βαια να σέβεται κανέναν, ούτε τους εργαζόμενους, ούτε τους ηθοποιούς, ούτε βέβαια τον ιδιο-κτήτη του σπιτιού που του είχε παραχωρήσει το σπίτι του για γύρισμα!


Γνώθι σ'αυτόν σε εντελώς σουρεάλ βερσιόν: Αυτό είναι το επίσημο e-mail της εταιρείας παρα-
γωγής του Γιώργου Παπαθεοδώρου: kakestainies@gmail.com! Και δεν αστειεύομαι καθόλου!


Απατεώνας καριέρας ο τύπος, όχι απλός απατεώνας
Πρόκειται για απατεώνα καριέρας, όχι απλό απατεώνα! Αυτό δείχνει και η πλούσια, μακρόχρονη δράση του που πάει πίσω, στις αρχές του 2000, ίσως και πιο πίσω!
Εδώ και πολλά χρόνια ο απατεώνας Παπαθεοδώρου στήνει περιοδείες σε όλη την Ελλάδα με τρισάθλιες θεατρικές παραστάσεις που δεν αφορούν κανέναν, εξαπατώντας τους τοπικούς επι-χειρηματίες της εκάστοτε περιοχής που επισκέπτεται.
Επίσης -στην ίδια τακτική- στήνει χριστουγενιάτικα και άλλα θεματικά, εποχιακά πάρκα και παι-δικές χαρές σε πολλά μέρη της Ελλάδας! Εκεί να δείτε τί πλούσια δράση έχει ο τύπος! Εχω λάβει πολλά μηνύματα από επαγγελματίες απ'όλη την Ελλάδα που ψάχνουν -μέσω των δικηγόρων τους- τον εξαφανισμένο Παπαθεοδώρου και τον εξαφανισμένο εξοπλισμό τους! Εχω καταγγελίες από ανθρώπους που κορόϊδεψε και εξαπάτησε βάζοντάς τους να επενδύσουν χρήματα σε άθλιες θεατρικές παραστάσεις ναυάγια που κάνουν τον Τιτανικό να δείχνει σαν τη βάρκα της Βουγιου-κλάκη στην Μανταλένα! Εχω πολλά μηνύματα από επαγγελματίες της επαρχίας που ψάχνουν ακόμα τα φώτα και τον υπόλοιπο εξοπλισμό που νοίκιασαν στο πειρατικό του Παπαθεοδώρου.

Ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη
Δεν πάει το μυαλό σας και η μεγάλη φαντασία σας στο τί σκαρφίζεται ο τύπος για να εξαπατά τα θύματά του! Είναι σενάριο για ταινία ο βίος και η πολιτεία του! Αρκεί να σας πω ότι αυτές τις μέρες που ζητάω βοήθεια και αποδεικτικά στοιχεία από συνα-δέλφους στα κοινωνικά μέσα, επικοινώνησαν μαζί μου 2-3 δικηγόροι οι οποίοι μου ζήτησαν διευθύνσεις και τηλέφωνα του κορυφαίου σκιτζή/απατεώνα για να ξεκινή-σουν -εκ νέου- τις διαδικασίες να τον κυνηγήσουν! Τον λόγο βέβαια τον καταλαβαί-νετε! Επειδή ο αρουραίος κρύβεται και αλλάζει διευθύνσεις συνέχεια τα τελευταία 20 χρόνια, οι δικηγόροι είχαν χάσει τα ίχνη του! Επειδή όμως Ο Θεός αγαπάει τον κλέ-φτη, αγαπάει και τον νοικοκύρη, ήρθε ο Γκόλφης στη ζωή τους και τους ενημερώνει αναλυτικά για τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα της γιάφκας του τρισάθλιου σκιτζή!  
   
Ο αγαπημένος σκηνοθέτης της Ολγας Γεροβασίλη
Τελικά ποιός είναι ο Γιώργος Παπαθεοδώρου, ο σκηνοθέτης του Ciao Italia; Δεν χρειάζεται να είστε ο Σέρλοκ ούτε ο αστυνόμος Σαίνης για να βρείτε όλη την ιστορία, όλη την καριέρα του Πα-παθεοδώρου! Τα πράγματα είναι πολύ απλά! Το βιογραφικό του είναι τόσο μικρό, τόσο φτωχό, που δεν θα χρειαστεί καθόλου να περιηγείστε με τις ώρες στο Google! Αρκεί να δείτε την επίση-μη σελίδα του/λογαριασμό του στο Imdb για να καταλάβετε ότι η θειά μου η Μαργιορή από την ερασιτεχνική κινηματογραφική ομάδα του ΚΑΠΗ Ανω Μακρυνίτσας έχει περισσότερα και σοβα-ρότερα credits από το φτωχό Imdb βιογραφικό του εκλεκτού σκηνοθέτη της Ολγας Γεροβασίλη, από το σκηνοθετικό καμάρι της Αρτας και του μπαρμπα Κουτσούμπα, του μεγάλου αγωνιστή με τα ψεύτικα Ρόλεξ! Ναι! Δεν αστειεύομαι καθόλου! Κάντε μια βόλτα στα βιογραφικά του απίθανου αυτού τύπου και θα σας φύγει αμέσως η μελαγχολία των ημερών, της κλεισούρας και της απομό-νωσης! Για περισσότερη απόλαυση, μην ξεχάσετε να κάνετε μια -πολύ σύντομη έτσι κι'αλλιώς- στάση στο άκρως διασκεδαστικό Wikipedia του τύπου με τα βραβεία από την Ουνέσκο Ανω -Κάτω Καλαμαριάς (!!!!)
Πριν λίγα χρόνια ο "κύριος" αυτός, ξεκίνησε να κάνει μια ταινία για την 17η Νοέμβρη, μια ταινία που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ και τώρα πια γνωρίζουμε όλοι τους λόγους! Αυτός, αν μιλήσετε μαζί του, θα σας πει ότι δεν φταίει ο ίδιος που δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την ταινία αυτή, θα σας πει ότι τον πολέμησαν τα συστήματα και το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα, το σύμπαν, οι ανά-δρομοι πλανήτες, οι εξωγήινοι!
Ισως καλύτερα να έπρεπε να μην ολοκληρωθεί ούτε το τελευταίο του σκουπίδι, το Ciao Italia, για να γλυτώσουμε το ρεζιλίκι όλοι μας, όσοι εργαστήκαμε (απλήρωτοι και ανασφάλιστοι) σ'αυτό!


 Σ'αυτή τη φωτογραφία βλέπετε το "φτωχό κομπολογάκι" βιογραφικό του Παπαθεοδώρου στο
 Imdb. Δεν είναι τυχαίο ότι προσπαθεί να κάνει το Imdb του να δείχνει μεγαλύτερο και πλουσιό-
 τερο προσθέτοντας σ'αυτό τις άθλιες θεατρικές του παραστάσεις





Η μπριγάδα του απατεώνα
Ο Παπαθεοδώρου, ο μεγάλος αυτός πνευματικός ταγός του πολιτισμού, ο κολοσσός αυτός της τέχνης και της διανόησης, που βάζει τον Μαρτζούκο (ένα χυδαίο ηθοποιά-ριο από το ιουρασικό πάρκο της ελληνικής βιντεοκασέτας) να αυνανίζεται πάνω στο δέντρο με απερίγραπτη αμηχανία, ευτέλεια και χυδαιότητα, ο μεγάλος αυτός auteur, έχει στο πλάϊ του, στο απατεωνάδικό του (με το ευφάνταστο και αποκαλυπτικό e-mail kakestainies@gmail.com), πολλούς φιλόδοξους wannabes με ανύπαρκτα, big fat zero βιογραφικά στον κινηματογράφο. Στην παραγωγή αυτής της άθλιας ταινίας εργάστηκαν οι Κωνσταντίνος Ανδριανόπουλος, Αναστασία Ναζλίδου, Νέστωρ Αυχιανές, Κυριάκος Κερανόπουλος, Γεώργιος Βλαντής. Και βέβαια, πολύ εύλογα θα σκεφτείτε πως είναι δυνατόν να χρειάζονται τόσοι πολλοί άνθρωποι για να γίνει μια τόσο άθλια ταινία! Πώς είναι δυ-νατόν να χρειάζονται τόσο πολλοί "παραγωγοί" για να μείνουν όλοι οι εργαζόμενοι στην ταινία απλήρωτοι και ανασφάλιστοι! Είναι πολύ απλό: Με τον απατεώνα Παπαθεοδώρου στο τιμόνι του πειρατικού όλα είναι πιθανά!
Βέβαια, άσχετα και ανεξάρτητα από το τί λέω και γράφω εγώ, η κυρία και οι κύριοι της παρεούλας αυτής θα κληθούν να απολογηθούν στον εισαγγελέα και στους ελεγκτές του ΙΚΑ/ΠΕΚΑ για την παράνομη, ανασφάλιστη εργασία 50+ εργαζομένων και τα παρανόμως και καταχρηστικώς μη καταβληθέντα ένσημα του cast και του crew.
Το καλύτερο σε όλη αυτή την ιστορία είναι το εξής εξοργιστικό γεγονός που δείχνει όλη την ξεδιά-ντροπη και θρασύτατη δράση της παραγωγής: Εστειλαν πριν ένα μήνα, δηλαδή τον Φεβρουάριο του 2020, σε όλους τους εργαζόμενους στην ταινία, ΕΝΑΜΙΣΥ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ, ενάμισυ χρόνο μετά την έναρξη των γυρισμάτων, έστειλαν -μέσω email- το κενό έντυπο πρόσληψης, για να συ-μπληρώσουμε τα στοιχεία μας και να μας προσλάβουν (με ποιόν ακριβώς παράνομο τρόπο θα μας τον πει ο εισαγγελέας) σε μια απέλπιδα προσπάθεια για να προστατευτούν από τα τεράστια και εξοντωτικά πρόστιμα του ΙΚΑ/ΠΕΚΑ.



Είναι σκουπίδι το Ciao Italia ή παρεξηγημένο αριστούργημα;
Η ταινία “Ciao Italia” είναι ένα ανεπανάληπτο σκουπίδι σε όλα τα επίπεδα, ένα μνημείο αμηχα-νίας και ελεεινής, τρισάθλιας σκηνοθεσίας και απέραντης χυδαιότητας σε όλα τα επίπεδα! Η ται-νία είναι ένα απερίγραπτο σκουπίδι παρά την προσπάθεια κάποιων (τί κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια) να το πλασάρουν στη σελίδα κριτικής κοινού του Αθηνοράματος ως μεγάλο και αξεπέ-ραστο αριστούργημα! Αν τσεκάρετε τις κριτικές κοινού της ταινίας στο Αθηνόραμα, θα νομίζετε ότι βρίσκεστε στη σελίδα του "Πολίτη Κέην" ή του "Οσα Παίρνει ο Ανεμος"! Δεν είναι δυνατόν να λένε και να γράφουν όλοι οι θεατές τα ίδια "copy/paste" λόγια και να σκίζουν τα ιμάτιά τους από λατρεία, θαυμασμό και καλλιτεχνική έξαψη με ακριβώς τον ίδιο τρόπο! Δηλαδή, λίγο έλεος ρε παιδιά! Δεν μπορεί όλοι ανεξαιρέτως οι επαγγελματίες κριτικοί κινηματογρά-φου στην Ελλάδα να έχουν θάψει την ταινία και όλοι όσοι έγραψαν σχόλια στη σελί-δα κριτικής κοινού να τη βρίσκουν αριστούργημα!
Συμπερασματικά λοιπόν, κατά την ταπεινή μου άποψη, η ταινία Ciao Italia είναι ό,τι χειρότερο, αθλιότερο έχω κάνει στην καριέρα μου! Η ταινία αυτή κάνει τις τρισάθλιες, εμετικές βιντεοκασέτες με τον Ταμτάκο να δείχνουν σαν ταινίες του Ταρκόφσκι! Θα εξαιρέσω μόνο τις σπουδαίες ερμη-νείες των πρωταγωνιστών, Ηλία Λογοθέτη, Μαρίας Ζαχαρή, Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, Τιτίκας Σαριγκούλη, Θοδωρή Ρωμανίδη, Κώστα Δράκου και Γιώργου Λαμπάτου.



Γιατί είναι κακή η εικόνα της ταινίας
Και βέβαια, και η εικόνα της ταινίας είναι πολύ κακή για λόγους όμως που δεν ευθύνεται ο γρά-φων! Η μόνη του ευθύνη είναι ότι δέχθηκε να συμμετέχει σ'αυτήν την άθλια τραγωδία! Και θα σας εξηγήσω τώρα γιατί η εικόνα της ταινίας είναι κακή στο τελικό αποτέλεσμα παρ'όλο που αν δει κάποιος το footage (αμοντάριστο υλικό) φαίνεται ότι είχαμε αρκετά καλή εικόνα, τηρουμένων των αναλογιών του πολύ χαμηλού budget.
Και για να προλάβω τους πρόθυμους εξυπνάκηδες/καλοθελητές, να σας ενημερώσω/υπενθυμί-σω ότι, όπως όλες οι πολύ low-budget ταινίες χρειάζονται γενναίες ποσότητες post production, color correction και grading, έτσι και στο Ciao Italia έπρεπε να γίνει το ίδιο για να μπορούν να διορθωθούν πολλά λάθη και αστοχίες των γυρισμάτων, λόγω πολύ χαμηλού budget της ταινίας, του χαοτικού προγράμματος γυρισμάτων και της πρωτοφανούς ανεπάρκειας του σκηνοθέτη και της παραγωγής!  


  
Το χρονικό του post production του έπους
Οταν προσπάθησα να κάνω το grading της ταινίας τον Σεπτέμβριο του 2019 (πριν πετάξω για Αμστερνταμ και την 18η μου IBC) και είδα για πρώτη φορά μονταρισμένη την ταινία, παραλίγο να πάθω οκτώ εγκεφαλικά με την απέραντη ανοησία που επικρατούσε στην σκηνοθεσία και το μο-ντάζ της ταινίας! Παρ'όλα αυτά, παρά το σοκ μου και την έκπληξη που είδα μια τόσο κακή ταινία, δεν αρνήθηκα να κάνω το εταλονάζ της ταινίας, για να ολοκληρωθεί η διαδικασία του post και να έχει η ταινία την εικόνα που έπρεπε να έχει. Δεν υπήρχε περίπτωση -λόγω πολύ χαμηλού budget- να πάμε στη σουίτα κάποιου colorist και να κάνουμε εκεί το εταλονάζ. Ετσι λοιπόν ζήτη-σα από τον σκηνοθέτη να μου παρέχει τα εντελώς απαραίτητα, τα πολύ βασικά και αναπόφευκτα εργαλεία, ένα reference monitor και την ανάλογη GPU, για να έχω σωστό και αξιόπιστο monito-ring όσο θα κάνω μόνος μου το color correction και το grading. Ο Παπαθεοδώρου μου είπε ότι δεν είχε λεφτά, μου είπε να κάνω ό,τι μπορούσα με τα (φτηνιάρικα, ακατάλληλα) μόνιτορ από τον Κωτσόβολο που είχε στο γραφείο του και βέβαια χωρίς monitoring GPU. Τελικά, κουτσά-στραβά, έκανα ένα υποτυπώδες grading το οποίο δεν ήταν πολύ αποτελεσματικό λόγω των ανύπαρκτων μέσων. Αλλά τουλάχιστον διόρθωσα μερικά βασικά προβλήματα ματσαρίσματος.



Το Ciao Italia είχε ανάγκη το "fix it in post" όσο τίποτε άλλο!
Νομοτελειακά, χρόνια τώρα, το περιβόητο “fix it in post” είναι απαραίτητη και αναπό-φευκτη τακτική και αναγκαιότητα στον low budget κινηματογράφο! Και η ταινία “Ciao Italia” ήταν μια πά-ρα πολύ χαμηλού budget ταινία! Με άλλα λόγια: είναι πολύ όμορφες οι γραφικότητες που λέει
ο -σπουδαίος έτσι κι'αλλιώς- Ρότζερ Ντίκινς, είναι πολύ ωραίες οι κλισεδιάρικες δηλώσεις του τύ-που “θέλω και μ'αρέσει να κάνω την περισσότερη δουλειά στο γύρισμα και όχι στο post”, αλλά αυτό αγαπημένε μου Ντίκινς το λες εκ του ασφαλούς, επειδή έχεις στη διάθεσή σου σκηνοθετά-ρες σαν τους αδελφούς Κοέν ή τον τεράστιο Σαμ Μέντεζ, έχεις budget 50-150 εκατομμύρια, 3-4 δεκάμετρες τριαξονικές νταλίκες γεμάτες με φώτα, μακινιστικά και άλλα grips, και έναν μικρό στρατό από gaffers, best boys και PAs! Αν είχα κι'εγώ αυτές τις συνθήκες εργασίας αγαπημένε μου Ντίκινς θα είχα πάρει 50 βραβεία Οσκαρ, και δεν θα έτρεμε η ψυχούλα μου πολλές φορές για να εξασφαλίσω μία-δύο εβδομάδες αξιοπρεπούς color correction & grading, για να καταφέρω να ολοκληρώσω τη δουλειά μου και να σώσω την εικόνα της ταινίας!
Είναι πολύ χαριτωμένο το σλογκανάκι σου "Fix it in post - it's the dirtiest phrase invented by man" αγαπητέ Ρίτσαρντ Κρούντο, γνωστέ cinematographer του Χόλιγουντ, αλλά λεβέντη μου, έλα εδώ στην Ελλάδα, να φωτίσεις feature με 100 χιλιάρικα, με πρόγραμμα χαοτικό, χωρίς σκηνογράφο, χωρίς ντεκουπάζ, χωρίς εταλονάζ, έχοντας για σκηνοθέτη έναν τύπο σαν τον Παπαθεοδώρου, και μετά τα ξαναλέμε!



Γύρισα από Αμστερνταμ και βρήκα μια άλλη ταινία
Αφού τελείωσα το πολύ βασικό και πρωτόγονο grading της ταινίας Ciao Italia έφυγα για Αμστε-ρνταμ και όταν επέστρεψα βρήκα μια άλλη ταινία! Εμαθα, μου είπαν, ότι είδε την ταινία ο Κρεζίας της Audio Visual, έπαθε 20 εγκεφαλικά, και ζήτησε, απαίτησε, από τον σκηνοθέτη, να ξαναμο-ντάρει όλη την ταινία από την αρχή και να πετάξει και 30-40 λεπτά της ταινίας προκειμένου να δεχθεί ο ίδιος ο Κρεζίας να κάνει τελικά την διανομή της ταινίας. Η ταινία ξαναμονταρίστηκε από την αρχή και μετά ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΝΕΝΑ color correction και grading γιατί δεν υπήρχε ο χρόνος. Και αυτός ήταν ο μοναδικός λόγος που η ταινία είχε κακή εικόνα! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΤΑΛΟΝΑΖ μετά το καινούργιο μοντάζ της ταινίας!




 Πώς είναι δυνατόν να κάνει διανομή μιας ταινίας μια πτωχευμένη εταιρεία όπως η Audio Visual;

Παράνομη 100% η διανομή της ταινία Ciao Italia!
Η πλούσια παραβατική δράση του απατεώνα Παπαθεοδώρου συνεχίζεται και στο στάδιο της διανομής καθώς εκεί θα βρούμε ένα σωρό παρανομίες με κυριότερες τις εξής:
1ον) Πώς είναι δυνατόν να γίνεται διανομή ταινίας στις κινηματογραφικές αίθουσες όταν η ταινία χρωστάει σε όσους μιλάνε ελληνικά. Με άλλα λόγια, πώς η ταινία πήρε το ΟΚ, και από ποιόν πήρε το ΟΚ, για να προβληθεί στις ελληνικές αίθουσες όταν όλοι οι εργαζόμενοι της ταινίας είναι ακόμα απλήρωτοι και ανασφάλιστοι; Υπάρχει νόμος του ελληνικού κράτους που λέει ξεκάθαρα ότι για να γίνει προβολή μιας ταινίας στις αίθουσες πρέπει η ταινία να έχει εκπληρώσει όλες της τις οικονομικές, μισθολογικές και ασφαλιστικές της υποχρεώσεις προς όλους τους εργαζόμενους και συνεργάτες! Ποιός θα μας απαντήσει; Και δεν εννοώ βέβαια μόνο τον παπατζή Παπαθεοδώ-ρου και την ομάδα του που το μόνο που ξέρουν και γνωρίζουν να κάνουν καλά είναι να κρύβο-νται και να μην απαντούν στα τηλέφωνα, εννοώ και τους υπευθύνους της διανομής! Ο κύριος Κρεζίας της Odeon τί έχει να μας πει γι'αυτό;
2ον) Πώς στο καλό συμμετέχει στη διανομή μιας ταινίας μία εταιρεία η οποία δεν υφίσταται πια; Πώς η Audio Visual έκανε διανομή της ταινίας Ciao Italia ενώ είναι μια πτωχευμένη εταιρεία; Ποιός θα μας απαντήσει σ'αυτό; Βλέπετε, όταν τηλεφώνησα πριν τα Χριστούγεννα και μίλησα με εκπροσώπους της Audio Visual μου είπαν ότι δεν έχουν καμία σχέση με την ταινία Ciao Italia γιατί απλούστατα η εταιρεία τους είναι υπό διάλυση, κλείνει, είναι πτωχευμένη και δεν μπορεί να κάνει πια διανομές! Οταν τους ενημέρωσα ότι θα κάνω ασφαλιστικά μέτρα για να μην επιτρέψω τη διανομή της ταινίας στις αίθουσες με διαβεβαίωσαν οι κύριοι αυτοί της Audio Visual ότι η εταιρεία τους δεν έχει καμία συμμετοχή στην ταινία και ότι θα πρέπει να στραφώ αλλού, να τηλεφωνήσω στους πραγματικούς διανομείς που θα κάνουν τη δουλειά!
Οταν τηλεφώνησα στον κύριο Κρεζία της Odeon και τον ενημέρωσα να μην ετοιμάζεται για δια-νομή του Ciao Italia γιατί θα την μπλοκάρω με ασφαλιστικά μέτρα και θα εκτεθεί ο ίδιος και η εταιρεία του, τότε με κάλεσε αμέσως στο τηλέφωνό μου ο κύριος Ανδριανόπουλος, ένας από τους παραγωγούς του Ciao Italia. Με κάλεσε θορυβημένος, αγχωμένος, φανερά πιεσμένος από τον Κρεζία, και με παρακάλεσε να μην προχωρήσω στα ασφαλιστικά μέτρα, και μου υποσχέθηκε ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ότι θα με πληρώσει ή τουλάχιστον θα μου δώσει κάποια προκαταβολή από τα χρήματα που μου οφείλει η ταινία. Οσο πλήρωσε εσάς άλλο τόσο πλήρωσε και μένα! Ηταν άλλη μία τακτικίστικη κίνηση, άλλη μία λαμογιά για να κερδίσουν χρόνο! Το μεγάλο μου λά-θος ήταν που του έδειξα -για πολλοστή φορά- εμπιστοσύνη και δεν έκανα τα ασφαλιστικά μέτρα!   



Μην αφήσετε συνάδελφοι την ευκαιρία να πάει χαμένη
Κλείνοντας αυτό το μεγάλο άρθρο/καταγγελία θέλω να σας ζητήσω συνάδελφοι σε όλη την Ελλά-δα να μην αφήσετε να χαθεί αυτή τη θαυμάσια ευκαιρία να ξεβρωμίσουμε την αγορά από επαγ-γελματίες απατεώνες καριέρας σαν τον Παπαθεοδώρου! Συνεχίστε να μου στέλνετε στο inbox στο Facebook τις καταγγελίες σας! Εχω πάρα πολλές ήδη αλλά όσο περισσότερες μου στείλετε τόσο το καλύτερο για όλους μας!
Μπορεί αυτές τις μέρες να ζούμε πρωτοφανή πράγματα, μπορεί να έχουν παγώσει τα πάντα λό-γω του καταραμένο ιού, ο γράφων όμως δεν θα σταματήσει να κάνει την έρευνά του για το τρι-σάθλιο αυτό λαμόγιο! Οταν -με το καλό- ανοίξουν πάλι τα δικαστήρια και οι κρατικές υπηρεσίες ΕΦΚΑ/ΙΚΑ/ΠΕΚΑ θα ολοκληρώσω τις απαραίτητες διαδικασίες για να διεκδικήσω τις αμοιβές μου από το πειρατικό της Crisis Cinema, τα διαφυγόντα κέρδη μου, τις ηθικές βλάβες μου και βέβαια τα ένσημα μου!



Οσες/όσοι θέλετε να μάθετε ποιός είναι ο Πάνος Γκόλφης, αυτός που κυνηγάει με πολύ μεγάλη επιτυχία τα λαμόγια του ελληνικού κινηματογράφου εδώ και 25 χρόνια, μπορείτε να δείτε εδώ το βιογραφικό του. Στην ίδια σελίδα θα βρείτε και link για το κινηματογραφικό του βιογραφικό στο Imdb. Στα βιογραφικά αυτά δεν θα δείτε τις θεατρικές παραστάσεις, ελληνικές και off και off-off broadway που έχει φωτίσει τα τελευταία 20 χρόνια.
Cinematically, Palaiologou 17, Athens, Greece - All items on this website are Copyright 2020, all rights reserved. All trademarks are property of their respective owners. This website uses remarketing services to advertise on third party websites to previous visitors to our site. You can opt out at any time by changing cookie settings or sending e-mail at panosgolfis@gmail.com Website powered by Nihonjin Samurai
Back to content