IBC 2018, page 2 - Cinematically

Go to content


IBC 2018 page 2
___________________________________________________________________________________________________________________________


Angenieux








ATOMOS
Ο Τζέρομι Γιανκ, ο CEO και η ψυχή της Atomos είναι άλλη μία από τις περιπτώσεις αυτές, σαν την περίπτωση του Γκραντ Πέτι της Blackmagic Design που ακολουθεί πιο κάτω, όπου ένας έξυπνος, εργατικός άνθρωπος με όραμα, πείσμα και πολλά όνειρα καταφέρνει μέσα σε 10-15 μόλις χρόνια να κάνει τεράστια, παγκόσμια, την μικρή, οικογενειακή εταιρεία του. Η εταιρεία Atomos κάθε χρόνο έρχεται και πιο δυνατή, πιο μεγάλη στο χωλ 11 (δίπλα από την Panasonic) και μαζεύει καθημερινά πολλές χιλιάδες πιτσιρικάδες και νέους κινηματογραφιστές, για τα οικονομικά και ποιοτικά προϊόντα του, για τα πολύ εντυπωσιακά και ευρηματικά σόου που στήνει μέσα στο μεγάλο περίπτερό του, αλλά και για τις καθιερωμένες -τα τελευταία 6-7 χρόνια- κληρώσεις προϊόντων, τα πολυαγαπημένα giveaways που γίνονται κάθε απόγευμα στις 4 ακριβώς μπροστά από το booth της Atomos και νεκρώνουν όλη την κίνηση του χωλ 11 λόγω της κοσμοσυρροής.


Ο ικανότατος αυστραλός επιχειρηματίας, πρώην ENG/EFP οπερατέρ, Τζέρομι Γιανκ, στο ProRes RAW Theatre που έχει στήσει δίπλα ακριβώς από το περίπτερό του κάνει αναλυτική παρουσίαση στους επισκέπτες του νέου συμπιεσμένου RAW codec

Ninja V
To νέο, 5ιντσο μόνιτορ/εγγραφέας Ninja V προσφέρει πολλά καλά χαρακτηριστι-κά με σπουδαιότερα αυτά της μεγάλης φωτεινότητας των 1000 Nits της νέας 10μπιτης οθόνης, τη δυνατότητα εγγραφής σε HDR, 4Κ 60p, 10μπιτων 4:2:2 αρχείων ProRes, το μικρό βάρος, την ποιοτική κατασκευή και το προσιτό κόστος.


Το νέο 5ιντσο μόνιτορ/εγγραφέας Ninja V της εταιρείας Atomos που είδαμε φέτος στο Αμστερνταμ


Τις προηγούμενες χρονιές βλέπαμε Σάμουραϊ με ακονισμένες Κατάνες στο περίπτερο της Atomos, φέτος το σόου περιλαμβάνει δύο Νίντζα, κανονικούς, όχι παραμυθένιους ή απλά ηθοποιούς/performer


Σε ένα έμπειρο μάτι, φαίνεται αμέσως ο αληθινός Νίντζα, με σωστή στάση σώματος και όπλου, κάτι που στην συγκεκριμένη περίπτωση δείχνει τη σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζει ο Τζέρομι Γιανκ τους επισκέπτες του. Αλλά και γενικότερα τη σοβαρότητα με την οποία γίνονται εκθέσεις σαν την IBC. Στην Ελλάδα, αν γινόταν ποτέ κάτι ανάλογο στις χαζοεκθέσεις του κυρΤάκη του Τζήμα θα βλέπαμε μερικούς άσχετους με το σπορ τύπους που θα σαχλαμάριζαν κρατώντας ένα σπαθί, προσπαθώντας να κάνουν ακόμα πιο γελοία την όλη μίζερη, κακή, φτηνιάρικη διοργάνωση


Το νέο 5ιντσο "Ninja V" τράβηξε όλο το ενδιαφέρον των επισκεπτών της IBC 2018 για πάρα πολλούς λόγους, για την ποιότητα κατασκευής του αλλά και το προσιτό του κόστος




Blackmagic Design
Ο δαιμόνιος Γκραντ Πέτι είναι ο άνθρωπος που άλλαξε για πάντα το παγκόσμιο κινηματογραφικό τοπίο πριν μερικά χρόνια και με σημαία του το σύνθημα "bring everyone to the ghetto" έδωσε τη δυνατότητα στα νέα παιδιά να έχουν πρόσβαση σε μεγάλα, ανδρικά, επαγγελματικά hardware και software όπως το DaVinci, το Resolve και το Fusion Fairlight. Φέτος παρουσίασε στο  Άμστερνταμ πολλά νέα εργαλεία για το DaVinci Resolve 15 και ειδικά για τα δύο καταπληκτικά pages/plug-in's το "Fusion" και το "Fairlight". Για το Fusion παρουσίασε μια νέα εργαλειοθήκη με 250 νέα tools για εργασίες compositing, animation, keying, rotoscoping και tracking. Για το πανίσχυρο Fairlight, ένα νέο, βελτιωμένο ADR toolset και ένα νέο, σταθερό και μεταβαλόμενο audio retiming με διόρθωση pitch. Επίσης, πολλά updates είχαν και τα ήδη καταπληκτικά εργαλεία του editor και του διάσημου παγκοσμίως color grading της σουίτας DaVinci Resolve.


Ο δαιμόνιος Γκραντ Πέτι είναι ο άνθρωπος που άλλαξε για πάντα το παγκόσμιο κινηματογραφικό τοπίο πριν μερικά χρόνια και με σημαία του το σύνθημα "bring everyone to the ghetto" έκανε την Blackmagic Design από μία μικρή εταιρεία, μια τεράστια παγκόσμια δύναμη στον κόσμο της εικόνας


Το DaVinci Resove γίνεται κάθε χρόνο και καλύτερο, κάθε χρόνο και πιο ισχυρό. Στην IBC 2018 ανακοινώθηκαν πολλές αλλαγές, βελτιώσεις, αναβαθμίσεις γι'αυτή την υπέροχη πλατφόρμα


Τα πλήρη χειριστήρια του DaVinci Resolve. Κοστίζουν περίπου 30.000 ευρώ αλλά σου λύνουν εντελώς τα χέρια, δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα πια με ποντίκι και πληκτρολόγιο


Το μεσαίο χειριστήριο της σειράς, κοστίζει περίπου 3.000 ευρώ και είναι μια μεγάλη βοήθεια για έναν colorist που περνάει πολλές ώρες πάνω από το DaVinci Resolve


Η φετεινή χρονιά ήταν πολύ επιτυχημένη για την Blackmagic Design και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη μικρή και τρομερή Pocket Camera 4K που ντεμπουτάρισε αυτές τις μέρες στην IBC 2018 


Εδώ βλέπετε ένα άκρως κινηματογραφικό σετάρισμα με φακό ζουμ τον Alura 18-80mm ARRI/Fujinon, αντάπτορα μοντούρας PL to MFD και άκρως επαγγελματικό μέτμποξ της ARRI  


Αλλο ένα κινηματογραφικό set-up για την ολοκαίνουργια καταπληκτική μικρή κάμερα της Blackmagic Design, αυτή τη φορά με φακό ζουμ της Sigma και μέτμποξ της Wooden Camera


Τα τηλεοπτικά συνεργεία και τα camera crews των review blogs έκαναν ουρές στο stand όπου ποζάριζε η νέα μικρή -αλλά πανίσχυρη- κάμερα της Blackmagic Design


Αν θέλεις να έχεις επαγγελματικό, full-screen monitoring σε μεγάλη οθόνη reference για να κάνεις grading με ακρίβεια και να βλέπεις σωστά το τελικό σου χρώμα τότε χρειάζεσαι οπωσδήποτε μία κάρτα σαν την Decklink 8K Pro για να μπορείς να βλέπεις βαριά 12μπιτα αρχεία ProRes 4:4:4:4, 4Κ, 60p 


Canon



























Cinetape










Cinematically, Palaiologou 17, Athens, Greece - All items on this website are Copyright 2020, all rights reserved. All trademarks are property of their respective owners. This website uses remarketing services to advertise on third party websites to previous visitors to our site. You can opt out at any time by changing cookie settings or sending e-mail at panosgolfis@gmail.com Website powered by Nihonjin Samurai
Back to content