ibc_2017_page_5 - Cinematically

Go to content


Ένα συνέδριο γεμάτο κινηματογράφο
Μπορεί η IBC να ξεκίνησε πριν 49 χρόνια ως broadcasting έκθεση/συνέδριο, τα τελευταία όμως 15 χρόνια ο κινηματογράφος αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της διοργάνωσης και κάθε Σεπτέμβρη, χιλιάδες κινηματογραφιστές απ'όλο τον κόσμο επισκέπτονται το RAI Amsterdam για να δουν από κοντά όλα τα νέα που αφορούν τον κινηματογράφο. Επαγγελματίες του κινηματογράφου απ'όλα τα είδη και επίπεδα, από ανεξάρτητους, ευρωπαίους indies filmmakers, μέχρι μεγάλα ονόματα του Χόλιγουντ, όλοι στριμώχνονται κάθε χρόνο να προλάβουν μία θέση στο τεράστιο auditorium (μία από τις μεγαλύτερες και ομορφότερες κινηματογραφικές αίθουσες του κόσμου) όπου γίνονται τα "IBC Big Screen Experience" σεμινάρια.
Φέτος, οι δύο από τις πέντε μέρες του συνεδρίου ήταν αφιερωμένες στην κινηματογραφική παραγωγή και σε όλες τις νέες τεχνολογίες που έρχονται στη δουλειά μας. Με την μετάβαση στην ψηφιακή εποχή να είναι πια πίσω της, η βιομηχανία κινηματογράφου κοιτάζει μπροστά, στην καλύτερη δυνατόν αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας.



Better Pixels
Είναι γνωστό πια σε όλους τους σοβαρούς επαγγελματίες και συναδέλφους ότι όλη αυτή η μανία του μάρκετινκ με τα
"K", όλη αυτή η αγωνία και η αναζήτηση των περισσότερων πίξελς δεν οδηγεί κάπου ουσιαστικά παρά μόνο σε εμπορικές φανφάρες και μανιφέστα. Όλοι μας έχουμε δει πανέμορφες ταινίες τα τελευταία χρόνια γυρισμένες με τις πρώτες Alexa των 2.8Κ (πολύ πριν κυκλοφορήσει η γερμανική εταιρεία το 3.2 ProRes), ταινίες με καταπληκτική εικόνα που δεν έχουν να ζηλέψουν απολύτως τίποτα από τις ταινίες που γυρίζονται τώρα με 4, 5, 6, και 8Κ κάμερες. Σ'αυτό λοιπόν το σύνθημα αλλά και φιλοσοφία που πρώτη η ARRI καθιέρωσε βασίζεται και η νέα μόδα των HDR, HFR, WCG που απασχολεί το Χόλιγουντ τα τελευταία 2 χρόνια. Καλύτερα πίξελς (Better Pixels) και όχι περισσότερα πίξελς!
Το HDR (High Dynamic Range, το HFR (High Frame Rate) και το WCG (Wide Color Gamut) θα συζητηθεί πολύ στο φετεινό κινηματογραφικό συνέδριο της IBC. Mε πολύ απλά λόγια, ο κινηματογράφος στο κοντινό μέλλον θα χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερο δυναμικό εύρος (HDR), μεγαλύτερο χρωματικό εύρος (WCG) και περισσότερα frames (HFR). Αυτά όσον αφορά το acquisition (το production δηλαδή) και το post. Για το exhibition/screening υπάρχουν κι'άλλα εξτρά καλούδια όπως οι laser προβολείς, τα κινούμενα καθίσματα, το 3D χωρίς γιαλιά πια αλλά με περιφεριακές οθόνες, και τα 90+ μεγάφωνα του Dolby Atmos.



Η μεγαλύτερη, τελειότερη και πιο hi-tech κινηματογραφική αίθουσα του κόσμου
Κάθε χρόνο, το τεράστιο Auditorium του ολλανδικού εκθεσιακού κέντρου RAI Amsterdam μεταμορφώνεται στην πιο high-tech κινηματογραφική αίθουσα του πλανήτη! Η κινηματογραφική κοινότητα του Χόλιγουντ για να ευχαριστήσει τους χιλιάδες επισκέπτες της IBC προβάλει κάθε χρόνο 1-2 ταινίες, μεγάλες επιτυχημένες ταινίες, με τις καλύτερες συνθήκες προβολής και τα τελειότερα τεχνικά μέσα και εργαλεία που μπορεί κάποιος να φανταστεί! Ψηφιακοί 4Κ προβολείς laser της Cristie, υπερσύγχρονοι σέρβερς της Dolby Vision, τεράστια οθόνη της Harkness, και απίστευτος ήχος Dolby Atmos από 90 μεγάλα μεγάφωνα διασκορπισμένα μέσα σε όλη την αίθουσα. 


Τα σεμινάρια, τις παρουσιάσεις και τις high-tech προβολές στην big screen του RAI Amsterdam παρακολουθούν πάντα, κάθε χρόνο, πολλοί από τους σημαντικότερους cinematographers του κόσμου



Τα πιο ανθρώπινα ρομπότ είναι εδώ
Στην IBC 2017 είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε και μια παρουσίαση/επίδειξη υψηλής, hi-tech, state-of-the-art ρομποτικής, από τον πολυβραβευμένο σχεδιαστή και δημιουργό ρομπότ, τον δόκτωρα Ντέιβιντ Χάνσον, CEO της εταιρείας Hanson Robotics. O Dr. Hanson έκανε ολόκληρη συζήτηση επάνω στη μικρή σκηνή της press αίθουσας F004 (την αίθουσα όπου κάνει χρόνια τώρα τις press συγκεντρώσεις της η ARRI) με τον Αϊνστάϊν, το πρώτο ρομπότ που λανσάρισε στο εμπόριο η Hanson Robotics, και με την όμορφη Σοφία, το πιο εξελιγμένο, τελευταίας γενιάς ρομπότ που έχει κατασκευάσει η εταιρεία.


_________________________________________________________________________________________________

H ARRI έκλεισε τα 100 χρόνια της
Το 1917 δύο έφηβοι γεμάτοι ενθουσιασμό ο Αύγουστος Άρνολντ και ο Ρόμπερτ Ρίχτερ ίδρυσαν μια μικρή κινηματογραφική εταιρεία στο Μόναχο της Γερμανίας. 100 χρόνια μετά, τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας βρίσκονται ακόμα στον ίδιο δρόμο στο Μόναχο αλλά η ARRI έχει μεγαλώσει σε μια παγκόσμια εταιρεία και σε έναν έμπιστο συνεργάτη του παγκόσμιου κινηματογράφου, μια μεγάλη εταιρεία που αριθμεί 1300 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο.
To 2017 η ARRI έκλεισε τα 100 της χρόνια και το γιόρτασε με μια μεγάλη γιορτή στο Άμστερνταμ στο κινηματογραφικό μουσείο/ινστιτούτο Eye στις 14 Σεπτεμβρίου του 2017. Πάνω από 1000 κινηματογραφιστές και άνθρωποι της ολλανδικής κινηματογραφικής κοινότητας ήταν καλεσμένοι.
Cinematically, Palaiologou 17, Athens, Greece - All items on this website are Copyright 2020, all rights reserved. All trademarks are property of their respective owners. This website uses remarketing services to advertise on third party websites to previous visitors to our site. You can opt out at any time by changing cookie settings or sending e-mail at panosgolfis@gmail.com Website powered by Nihonjin Samurai
Back to content